fredag 4 november 2011

Fredagkväll....




Har avnjutit en utomordentligt god middag på Restaurang Imperiet. Maten vad superb och servicen var verkligen oklanderlig. Det trevliga sällskapet med min goda vän var dock det allra bästa. Diskussionerna om jobbet, karriären, träningen och drömmarna om framtiden avlöste varandra, vi kan verkligen snacka skit till det oändliga min vän Ursula och jag. 
Jag har skrattat, nej jag har asgarvat, njutit, drömt och njutit lite av allt den goda kvällen hade att erbjuda. Livet som mamma är stundvis ganska tuff och därför välkomnas stunder som denna otroligt mycket.  Jag längtar redan efter nästa dinner date!

Imorgon väntar dock en svettig date men min nya bästa vän...le grand löpband....jag hoppas han läser detta och kör extra hårt med mig, jag har ju fuskat lite trots allt, men om man har gått ned hela 3,6 kg som jag hittills gjort så förtjänar man en kväll som denna. Inte sant? 


3 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med Lilytid!
    Och faan vad duktig Du är som loosat nästan 4 kg!
    Jag hejar på Dig det vet Du!
    Fråga om Feli vill Skypa nån dag!
    Saknar Er!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Because you´re worth it :)

    //Dani

    SvaraRadera
  3. Thank you gaaals!!! Kikki, skypa i helgen kanske? Kramar!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...