söndag 13 november 2011

update!

I'm bad with the carbs! Really really really bad, min enda ursäkt är att min lilla Filippa har drabbats av vattkoppor och att jag inte hinner laga min mat eller träna som jag borde. Jag har tappat ca 4 kg och hoppas jag inte gått upp några gram fastän jag fuskat i över en vecka nu. Filippa mår för övrigt bättre nu, eller hon är iaf nästan frisk. Det var en lindrig infektion tack och lov, det negativa är att när det är så pass lindrigt så det komma igen då kroppen inte hinner bygga upp antikroppar mot denna satans odåga. Förhoppningsvis slipper hon detta igen i framtiden min lilla glada korv. 

Veckan som kommer nu kommer att betyda mycket plugg för mig. Vi i vanlig ordning sena med rapport nummer 3. Jag är ganska less på allt vad grupparbete heter och ser framemot sluttentan i januari 2012. Nu är det iaf dags att dyka ned i böckerna värld igen. Hasta luego!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...