söndag 28 augusti 2011

9-23

Dagens arbetspats pågår mellan kl 09-23. Den innefattar 2 st barn hemma på egen hand, ett barnkalas och ca 300 fakturor att stämma av, kontera och attestera för betalning innan bokslutet. Puuuh!!

Jag hade "a moment" igår och godkände att Ludde jobbade på en söndag. Idag undrar jag exakt vad jag tänkte på när jag uttalade det annars så "unspeakable". Om Disneygudarna är snälla så kanske jag hinner med ett Yogapass medan minstningen sover middag och Feli sugs in i den förtrollade filmens värld. Att använda tv:n som barnvakt is the shit vad barnpsykologer och moralister än säger. De som tycker det är oansvarigt kan inte ha barn helt enkelt.

Jag tror och hoppas att jag har tillräckligt mycket kaffe hemma för att klara av den här dagen...wish me luck, jag behöver det verkligen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...