lördag 6 augusti 2011

Filippa

Måndagen den 1 augusti 2011, Kl 08.35 förändrade du världen för mig. Du vägde hela 3560 g och var 49 cm lång. De skrek direkt och känslan av att få uppleva när du föddes kan inte beskrivas i ord. Mitt lilla hjärta, tack för att helade mitt brustna hjärta. I'm now compleated. 


Min första tanke var "är hon ok, mår hon bra" och din fina pappa Ludde fastställde detta snabbt med sitt vackra leende. Han kunde inte sluta le och vi grät båda av lycka, ååååh dessa underbara glädjetårar. Filippa, inga män ler vackrare än din far. Han är familjens solstråle och en mer godhjärtad person med vackrare och generösare själ finns inte. Sedan fick jag dig i min famn, du grät varenda minut tills det att du landade mjuk hos mig och då tystnade du genast. Det var fantastisk, du visste att det är verkligen hos mig du hör hemma. Hos mig med din fina pappa och din underbara storasyster. Välkommen till oss Filippa Louise, vi ska vårda, älska och ta väl hand om dig.

2 kommentarer:

  1. Nu grinar jag igen (va faan är det med mig?! ;) )
    Välkommen ska Du vara lilla Filippa, Du hade inte kunnat hamna i en bättre familj!! <3

    SvaraRadera
  2. Åh nu gråter jag här i soffan.
    Vad underbart vackert skrivet.
    Väkommen till världen lilla Filippa.
    Du är precis lika bedårande vacker som din storasyster.

    //D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...