torsdag 1 september 2011

Filippa, 1 månad

Lilla, söta Filippa. Grattis min lilla tjej idag blir du en hel månad mitt lilla hjärta. Du är världens snällaste min fina bebis, du gråter aldrig, gnäller sällan, sover bra och äter mycket. Rena, rama drömbebisen är precis vad du är.




Du trivs bäst antingen i famnen på din pappa eller mig och du sover som bästa mellan oss två i vår säng på nätterna. Det har varit en väldigt lugn period som gått otroligt snabbt och duktig som du är så hänger du bara med. Jag ser så fram emot att få se dig växa och utvecklas. Jag är så nyfiken på hur du kommer att bli, hur du kommer att se ut och vad du kommer att gilla.  Samtidigt vill jag inte att du ska bli stor för den här tiden är så kort och går så snabbt ändå. Tids nog kommer svaret på dessa frågor antar jag, under tiden ska jag bara se till att njuta av den här underbara tiden. Tack för den här månaden min fina lilla bebis, jag trodde inte att jag kunde bli lyckligare än vad jag redan var men du har motbevisat mig. Jag älskar dig mitt lilla hjärta. Tack för att du valde mig som mamma.

2 kommentarer:

  1. Lilla Filippa! Hon ser så snäll och söt ut! Man blir liksom lite rörd. Puss från tia Kathy!

    SvaraRadera
  2. Hon ÄR snäll tia Kathy :) Hon är liksom en ödmjuk bebis...Felicia var lite mer...en look at me, LOOK at me baby...de påminner om dig och mig när vi var små hihi

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...