onsdag 19 oktober 2011

-0,9 kg

-0,9 kg och jag känner så mig svullen, fet, strandsatt och allmänt j-kla ofräsch. Jag är i grymt behov av en rejäl bodyscrub, en lång massage och en rejäl spray tan för att känna mig lite fräsch igen och ändå har hösten bara börjat. Om jag ska uppnå mina minus 8 kg till den 3/12 så måste jag bara fortsätta att kämpa kämpa kämpa. Det ser mörkt ut eftersom det har tagit sådan att att komma igång, innan jag klev upp på vågen idag var jag helt säker att jag hade gått upp i vikt eftersom jag känner mig så svullen så jag blev positivt överaskad för det lilla ändå. Veckans PT pass har gått bra, vi kör ganska lungt enligt Lisa eftersom det faktiskt bara var 2 1/2 månad sedan jag fick Filippa. Nu är det upp till mig att promenera och köra kondition resten av veckan. Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...