onsdag 12 oktober 2011

Gårdagens träning

Resultatet av dagens träning: 40 min på löpbandet, av detta bestod de sista 10 min av intervallträning. Jag tror jag kommer bli hooked på detta med löpning. Eller så tvingar jag mig själv att tycka om det eftersom jag springer på ett 1800 kr skor. Need to get my moneys worth! Mina ben är iaf riktigt riktigt trötta just nu och imorgon så kommer varje steg att kännas då knappt strechade efter träningen. Efter löpbandet försökte jag ge crosstrainern lite kärlek men efter 10 min gav jag upp, det kändes mer som om det var 10 min cool down eftersom jag inte orkade ge den mitt allt.

Imorgon ska jag träna med Lisa igen och då är det styrka som gäller antar jag. Torsdagen är det vila som gäller och därfter hoppas jag få in ytterligare 2 konditionspass. Heja mig!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...