torsdag 27 oktober 2011

Imorgon....



Veckan som gått har varit horribel, stressig, onyttig, sömnlös och allmän bajsig. Jag ser verkligen fram morgondagens PT pass. Igår körde Lisa och jag axlar, armar och rygg och imorgon hoppas jag på cirkelträning. Imorgon ska jag även  opponera på uppsats nummer två på kursen jag läser och det ska bli riktigt skönt att lämna detta bakom sig för den här gången. Jag ser även SÅ fram emot de spinningpass jag bara måste få in för att få en schysst träningsvecka.

Funderar förresten på nya träningskläder. I jakten på de plaggen råkade jag "Gilla" Casall på Facebook och vips får man denna 80-tals bild upptryck rakt i ansiktet. AAAAOOUCH säger jag bara. Hur skönt kan det ha varit att träna i string? Och risken för "cameltoe" minskar ju inte direkt när man drar upp baddräkten/träningsdräkten sådär. Nej f-n allt var inte bättre förr..... 

1 kommentar:

  1. haha!! Jag ville också köpa nya träningskläder. Vi kanske kan gå och shoppa tillsammans? Puss/ Syster

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...