
Har nu inhandlat bokstäver på (hör-och-fucking-häpna) PANDURO till lillans rum. Jag har även köpt färg och jag ska måla dem själv hahaha. Snart syr jag väl våra egna kläder eller något. How did I end up like this? Efterlyser nu bara ett E. Vad är man för slags mamma? Jag kan för fan inte ens stava till min dotters namn F L I C I A.


