Idag efter en väntan på 6 veckor kommer Laminofåtöljerna och Stringhyllorna. Oh happy day!
Nu saknas bara mattor och tavlor på väggarna. Efter det är det väl dags att flytta igen och börja om på nytt med inredningen....

Spegel, spegel på väggen där....Me like, me love! Den här är nog bäst. Den ser inte ut att vara så mycket till världen stängd men wow vilken känsla när man öppnar den och möts inte bara av en utan tre speglar! Ett pampigt sminkbord för en riktigt stjärna. This is so me.
Vidare ser jag fram emot 4 timmars non-stop tv tittande ikväll. Rosing, desperata hemmafruar, Cristine och Samantha. Skulle jag lägga till en två-tre cosmopolitan på det så skulle jag verkligen få en helkväll. So long for now.