Visar inlägg med etikett inredning hemma. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett inredning hemma. Visa alla inlägg

fredag 11 september 2009

Le Blocket c'est superb!

Weeiiiii. Just nu älskar jag siten Blocket! La in vår sängstomme och vips så var den såld (eller ja någon som jättegärna vill ha den kommer och kollar och ev. köper den kl 19 idag) inom 30 minuter. Kostnaden för detta var endast 30 kr. Weeeeeiiiiii. C'est Superb!
Nu kan vi fotsätta bygga klart garderobsväggen som vi kämpat med hela veckan. Än så länge så har Ludde bara haft sönder 1 av de 3 garderoberna på 236x100x60. Det är ganska bra betyg för att vara just Ludde. Men så är det med män som vägrar läsa instruktioner helt enkelt. Fint blir det iaf.
Ja, just det. jag har inte ens berättat det. Vi har Ikeat oss igen och nu bygger vi en jääääättestor garderobsvägg i vårt sovrum. Detta innebär att snart, snart, snart har jag en alldeles egen walk-in closet för mig själv. And what else can a girl ask for?

onsdag 20 maj 2009

Före och efter....



Jag är så nöjd med L's insats i sovrummet. Alltså inte den insatsen som gör att barn blir till, eller jo den är ju oxå nöjd med, men jag menar insatsen med målandet av sovrummet.

Här kommer lite före och efter bilder vad gäller färgen. Vad säger man...gult är bara så fult och grått är flått? Den nya färgen i sovrummet heter sidengrå och jag är bara så nöjd med färgvalet! De stora sakerna som är kvar att göra är att 1) göra sig av med den svarta sängramen och 2) beställa hem garderobsväggen sedan är vi så gott som klara.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...