Visar inlägg med etikett vill ha. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett vill ha. Visa alla inlägg

söndag 14 augusti 2011

Vill ha!


Hösten verkar vara på ingång på fullaste allvar och det är dags att fylla båda flickornas garderober med varma och mysiga kläder. Hittade dessa koftor på KappAhls hemsida och eftersom jag aldrig har shoppat barnkläder där tidigare så jag blev väldigt positivt överraskad. I morgon tänker jag leta upp närmaste KappAhl och se om jag kan hitta dessa. Wish me luck! 

torsdag 20 augusti 2009

Önskelistan, del 4

Önskelistan fortsätter....blandade reaktioner har man fått minst sagt, men saken är enkel. Om man vill uppmärksamma min dotter som IDAG fyller 1 år ger man antingen ingenting eller whatever comes from the hearth. Jag gett förslag på jag själv skulle vilja köpa till henne, hur ni andra sedan gör är det upp till Er. Feli kommer med all säkerhet uppskatta allt oavsett. Framför allt kommer hon att uppskatta inslagspappret och snöret. Så ge henne lite sånt :D
  • Resväskor från Kalikå! Tre olika storlekar, ett MÅSTE i barnrummet. Feli önskar sig dessa jätte, jättemycket. Speciellt nu när hon ska samla på allt i MINA väskor och gå iväg. Aja baja Feli mammas nya Marc får du inte låna ännu... Dockvagnen ur samma Kalikå-serie är bara för söt. Dockor är inte något Feli intresserat sig för ÄNNU men Nallen kanske kan få sig en ride så länge? Dockan Busan får vänta på sin tur helt enkelt. Önskar den jätte, jätte, jättemycket.




tisdag 18 augusti 2009

Önskelistan, del 3


Telefoner det är något min dotter verkligen gillar och något jag konstigt nog aldrig köpt till henne. Här är två olika varianter i två olika prisklasser.

lördag 8 augusti 2009

Önskelistan...forts.

Färgglada hjälmössan från Polarn & Pyret kommer hålla Feli varm kalla vinter dagar. Pris 125 kr

Lego var mina egna favoriter som barn och är något av ett absolut måste för barn. Lego Duplos djurserie är söt och kanske något för Feli som älskar djur? Ett Marimekko förkläde för barn i rosa eller gult så att lilla fröken kan hjälpa till med matlagningen efter dagis. Pris: 159 kr på nätbutiken Harmoni Barn









fredag 7 augusti 2009

Önskelistan...

Efter begäran från några nära och kära kommer nu liten listan på det Feli skulle behöva. Ja, det är helt idiotiskt att säga att just HON skulle önska sig detta....

  • En Kånken Mini skulle passa peeerfekt inför Thailandsresan och dagisstarten. "Bara" 399 kr på Naturkompaniet.

  • Stolarna från Mio skulle se bedårande ut i flickrummet. "Bara" 290 kr/st. Bordet kommer vi själva att köpa men det får ni absolut inte berätta för Feli.



  • Gummistövlar från Polarn & Pyret i storlek 21. 198 kr. Ett måste om man ska börja på dagis helt enkelt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...