Visar inlägg med etikett Bitterfittan. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bitterfittan. Visa alla inlägg

söndag 5 juli 2009

Dagens påtvingade besök...

Idag har jag plågats med ett ovälkommet och påtvingat besök av Bitterf*tt*n. Jag tror inte jag sa mer än 4-5 ord under de 2 1/2 timmar hon var här. I think she finnally got the message. Hon ställde inga privata, påträngade frågor eller kom med några provocerande kommentarer.

Jag hittade inte heller kärringen snokandes i våra garderober, skafferier och andra skåp. Hon gick inte in i Felis rum och gav oönskade förslag på ändringar. Hon försökte inte ens organisera om. Förhoppningsvis kände hon sig så pass ovälkommen att hon inte tjatar till sig ett besök än på ett tag. Nästa gång jag lär plågas med henne lär vara på Felis 1 års kalas. Mitt mål är då att bara säga två ord till henne. Hej och senare hejdå.

Kvällens dummaste kommentar var dock när hon undrade om vi skulle på semester.?När jag kort och kallt svarade att vi ev skulle åka någonstans senare i höst svarade hon med att vi skulle tänka på att det var många födelsedagar att ta hänsyn till i höst (ja bl.a. hennes egna) As if bitch. Bara för det kommer jag att se till att missa varenda en i år med.

So with this out of my chest ska jag nu lägga mig brevid Feli och pussa henne hela natten lång. Feli skötte sig exemplariskt idag. Hon ville inte ha med kärringen att göra. Underbart Feli. Du var mamma trogen!

lördag 13 juni 2009

Bitterf*****....

Shoot me. Please do shoot me. Bitterf****! Vem annars kan få mig på så dåligt humör? 513 bortförklaringar och nej hon fattar ändå inte. Jag vill inte ha henne och hennes fula hund from hell hemma hos mig. She will not set foot in my place ever again. Men hon fattar ändå inte...."jag har tomatplantor till er" hör jag henne kraxa genom luren...."jag har målat en tavla". USCH!
Here is an idea, ta pengarna du lagt ner på färg, penslar och billig Clas Ohlsson duk och KÖP något av nytta och värde istället ifall du nu känner dig på give-away humör. Så vitt jag vet så kommer inte tomten förrän om 6 månader så jag förväntar mig liksom inget från dig. Det räcker med att jag får stå ut med dina hemknackade grejjer från 1984 en gång om året din snåle fan! Jag vet inte vad du har tagit oss för men vi lägger ner duktigt med tid och pengar på vårt hem, så varför tror du att vi ens skulle tänka tanken på att sätta upp något du målat i terapisyfte?
Så nu har jag fått ur mig lite aggresioner och kan natta min lilla tjej i lugn och ro...långt, långt, långt borta från någon Bitterfitts påverkan....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...