Visar inlägg med etikett babysim. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett babysim. Visa alla inlägg

lördag 13 juni 2009

Sista passet på simskolan....

Idag var det sista passet på babysimmet! Feli, du var så duktig min lilla sjöjungfru. Du trivs så bra i vattnet!! När vi ska dyka och sluter dina ögon och håller andan på kommando. Smart liten tjej är du och du ligger nu utan problem på rygg och flyter i vattnet, idag gjorde till och med ditt ökända mysljud när vi badade. Sedan dök du faktiskt lite försiktigt från bassängkanten. Inga tårar, inga ledsna miner bara en massa plask i vattnet. I augusti fortsätter vi att bada på simskolan, för tänk vad skoj vi komemr ha i poolen när vi åker till Thailand!!!

lördag 23 maj 2009

Babysim

Andra passet på babysimmet avklarades idag. Feli har dykt för första gången. Två planerade dyk och en massa ofrivilliga. Hon älskar verkligen vattnet min lilla gris, det gick mycket bättre idag än sist iaf. Kanske för att hon slapp vänta i 1 h o 20 min, råkade dyka upp lite väl tidigt sist, eller kanske för att jag faktiskt var med i vattnet den här gången. Who knows? Det gick bra iaf och det är de bästa 1 300 kr jag någonsin spenderat!!!!

torsdag 23 april 2009

Babysim




Idag kom den, bekräftelsen på vår anmälan till Babysimskola på NWS. Jag hade i det tysta hoppats på att vi inte skulle få en plats. Feli och jag börjar med babysim den 20/5 och om jag ska kunna visa mig bland folk så måste badringen runt magen bort. Jag har nu verkligen press på mig att gå ner. Jag är inte direkt redo på ågon baddräktssäsong men vad gör man inte för sin lilla favorit?
Under tiden letar jag efter en liten swinsuit till min baby. Vad tycker ni om den i bilden ovan? Jag är inte såld på den rikigt ännu? En gul hade varit bättre till Feli stora, mörka & vackraste ögon...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...