Visar inlägg med etikett barnomsorg. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett barnomsorg. Visa alla inlägg

tisdag 16 juni 2009

Dagisplats...

Feli har fått en dagisplats. Och det är tyvärr inte i något av den dagis vi har haft som första handsval utan om den vid den farliga vägen med hippietanterna. Vi måste ta ställning till detta till den 25 juni och det känns grymt jobbigt.
Borde jag kanske vänta t.o.m Jan 2010 innan jag skolar in henne? Hur jag än gör så blir det aldrig rätt. Lilla Feli ensam med ett gäng galna ungar *suck* det kanske var taek-wondo och inte babysim vi borde ha satsat på?

fredag 12 juni 2009

Barnomsorg....

I jakten på den perfekta förskolan besökte vi Pyssligens nya förskola i Sickla igår i sällskap md Angelica och Charlie. Om man vill att ens unge ska ha farligt nära en högt trafikerad väg, ingen närhet till natur och uppfostras av ett gäng hippisar så ska man defenitivt skriva in sitt barn där! Nej, jag skojjar inte och jag är verkligen inte sarkastiskt, cyniskt eller bitter. Om du/ni uppskattar inredningstilen a la barack - byggarbetsplats så ska ni definitivt skriva in era kiddos där!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...