Visar inlägg med etikett bebisar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bebisar. Visa alla inlägg

torsdag 21 januari 2010

Milo

Namnet Milo, betyder mer eller mindre My love, och är även namnet på den vackraste, sötaste, snyggaste och nog den mest harmoniska bebis jag träffat. Milo, du är en perfekt my little guy!
Nyfyllda 2 månader och redan så utvecklad. Han log, försökte prata med oss och var väldigt intresserad av tv:n. När hans snälla & vackra mamma och jag sedan gick för att få en stund för oss själva på vår favorit Tapasbar gnällde han inte ens. Underbara Milo skulle ju hänga med grabbarna så han var så nöjd!
Kvällen var mysig och trevlig. Las tapas smakade underbart men Milo var desto mer underbarare. Jag längtar så mycket tills Feli kan leka med sin lilla kompis, helst på en strand i Thailand. Jag vet att om bara Feli och Milo kommer hälften så bra överens som hans mamma och jag gör så kommer detta vara en vänskap made in heaven. Grattis Daniel & Daniela, er lilla grabb är bara för underbar!!!

tisdag 19 maj 2009

Grattis Oliva & Vito


Grattis kära vänner till lilla Miranda. En underbar liten tjej på 3 080 gram! Ni har en underbar tid tillsammans framför er med så mycket kärlek och lycka. Grattis till lilla underverket. Vi tänker på er.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...