Visar inlägg med etikett mammagrupp. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett mammagrupp. Visa alla inlägg

tisdag 7 juli 2009

Borta bra...

...men hemma bäst.

3 timmar på jobbet och 3 kaffekoppar senare, sedan hade jag en sådan Feli abstinens att jag körde hem i 110 km/h på 70 väg. Kom hem till en nöjd liten rackare, hon verkade chockad över att se mig. Är du redan hemma? sa hon med sin stora mörka ögon...Själv ville jag bara krama, pussa, kela och mysa..men hon...hon var på väg ut med mormor för att kolla på cyklarna utanför. Inte hade Feli tid med mig inte...

Feli, min Feli...vad har jag gett mig in på? Om ca 2 veckor börjar mamma jobba på allvar. Hur ska jag då klara 8 arbetstimmar plus någon timme hit och dit med diverse olika transport?

Den ökända frasen "Be careful for what yo wish for, 'cause it might come true" stämmer såväl in på mig idag. Egen tid ville jag...hhmmm och det fick jag minsam!

fredag 22 maj 2009

Idag...

....ska Feli och jag på MaryKay party hos Kicki. Det blir lunch, bebisar (om man nu kan kalla dem det då alla mer eller mindre kryper och har börjat gå) och en hel del smink och andra skönhetsprodukter. Det ska bli jättekul även om jag faktiskt inte har råd att köpa något. Jag är jätteglad att Kicki har lunch precis idag annars hade jag fått dragits med Bitterf då hon har bjudit in sig själv på lunch. Så tack Kicki, you saved my ass today!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...