Visar inlägg med etikett musik. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett musik. Visa alla inlägg

torsdag 11 februari 2010

ÄNTLIGEN




















Lyssna. Njut. Älska! Älska! Älskade Sade!
Det var 10 år sedan sist och nu ÄNTLIGEN

måndag 13 juli 2009

Britney, the end!

En påkostad show, Check! En föreställning i världsklass check, check. MEN kom igen Britney du hade kunnat sjunga EN sång live istället för mima dig igenom HELA konserten.

Hon sa: What's up Sweden...sedan sa hon I know you can do better I said What's up Sweeeden. Och det var ALLT. Inte ens hej eller hejdå, ni har varit en fantastisk publik NADA. Hon gick bara av scenen...

Ytterligare ett minus. Den feta bögen bakom syrran som förvägrade oss rätten att dansa. Hans culo var alldeles för tjock för att resa sig upp från stolen och vagga till musiken likt en valross antar jag.

Nä nu gjort jag en Britney och går och lägger mig....Imorgon kommer lite bilder....

Seeking Amy




Förbereder mig inför en mycket trallvänlig och dansantkväll...It's gonna be great!

Love me, hate me..say what you want about me ;)

Britney....

Wohoo! Idag ska jag se Britney! Jag är helt säkert på att det kommer bli en helt fantastisk föreställning. Jag har aldrig köpt någon skiva med henne MEN att se henne live är bara ett måste för mig. Ingen dansar så bra som Brittan!!!
Enligt expressen så ska B stanna i Sverige i ca 2 veckor. Tyvärr följer svinet Federline OCH hans nya flickvän med på turnén med B jobbar?!? Ursäkta men hade inte Federline sugit ut henne på tillräckligt mycket med pengar. Nu ska stackars Britney behöva betala och stå ut med hans nya flickvän också???
Ja, turnén har verkligen fått sitt rätta namn, för alla dessa kärleksintriger och familjetjafs är inte något annat än ett stort cirkus!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...