Visar inlägg med etikett bantning. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bantning. Visa alla inlägg

torsdag 11 augusti 2011

Holly Cow!

Såhär 10 dagar efter förlossningen fick jag för mig att jag skulle väga mig and it ain't pretty. Det är ca 30 kg som måste bort om jag ska kunna se ut som jag vill. Det blir en tuff kamp. Jag är nu inne på dag 2 av kostregistrering och medvetna matval och jag längtar som bara den till jag kan komma igång med träningen på allvar. Första steget blir väl att komma igång med promenader som är och förblir det tråkigaste jag vet. Så idag blir till att jaga nya gympaskor då jag konstigt nog bara hade med mig en sko från gymmet sist jag var där. Måste även ta kontakt med min gamla PT på Sats. Enough is enough. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...