Visar inlägg med etikett Bilder. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bilder. Visa alla inlägg

söndag 3 maj 2009

Sen lunch...


The insanity goes on...

Friendship...


På bilden: Feli och kompisen Charlie undersöker varandras leksaker. Det känns säkert eftersom ingen av dem varit i Mexico nyligen så vitt jag vet. En annan rolig detalj är att båda kids är klädda i de traditionella ljusblå-rosa tonerna. Så typiskt då! Innan jag fick barn snackade jag så mycket om detta med könsroller och vips så hamnade jag där själv utan att ens märka det. Nu får jag äta upp mina egna ord. Tur att Charlie faktiskt äger en rosa hink, det jämnade ut det hela lite faktiskt. Annars hade väl femenisterna bränt Angelica och mig på bål antar jag.
Angelica har för övrigt länkat till en bra artikel om ämnet så jag spinner inte vidare på detta. Läs den gärna!

lördag 2 maj 2009

Frukost....


I'm not kidding, det är många kilon som ska bort och desto fler centimetrar runt magen!
Nu äta på uteplatsen i solen medan jag läser mig nya upplaga av Weddings - In Style...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...